27 Ağustos 2014

true blood s07e10:

Thank You

--- spoiler ---

.dedim bill'i insan yapsalar mı daha kötü olur? yoksa öldürseler mi? ikisi de inanılmaz kötü olurdu. bu noktaya getirdikleri için de sinir ola ola bitirdim ama işte bitince bir hüzün çöktü yine de üstüme. insan alışıyor tiplere. bill'in saçma sapan ölümüne bile sinir olamadım o intihar sahnesi yüzünden. aslında güzel bir ölüm sayılır hakkaten ama neyse duygusallaşmayalım.

.ulan mal diyorum bu kız arızalı ise tutup yine vampire varırsa ne olacaktı? şimdi böyle biri sevdi ve kendini feda etti diye mi varmayacaktı yani? böyle bir mantalite ile ölümü seçtiğine kim inanır? kadir? saçmaladılar inanılmaz bir şekilde. zaten bill'den geçeli yıllar olduydu. üstüne türlü kaslılarla hoplaştıydı hala yok efendim hayatının aşkıymış da unutmayacakmış da falan filan. unuttun bebeği de yaptın işte be kızım.

.son mutlu sofra meselesi de buna dair herhalde. her şeyi tatlıya bağladılar. koca bir aile oldular dünya da sonundan geri döndü. yapacağınız konuya ne edeyim bilemedim. sezon resmen bomboştu. hele şu yakuzalar mıdır nedir? baştan beri eric abimizi sıkıştşırıyor tehdit ediyor falan. iki dakikada halletiler. böyle olmalıydı kaç bölüm önce resmen dalga geçiyorlar.

.neyse eric'in arabada kafa sallayışı hoştu. saniyesinde zaten ulaşıp sookie'ye varmadan temizlemiş oldu elemanları. sonunda da paraya para demeyerek bir tanıtım filmi çekti. o sahneler de final için en olumlu sahneler idi. sarah salağı da ölmedi ama sürünüyor ve sürünecek, oda iyi oldu. tabi tüm bunlar toplam on dakika falandır. 50 dakika bill öldü ölecek, sookie'yi seviyor şu bu...

.yetti mi yetmedi? ölmeden bir mürüvvetini göreyim dedi bill ve jessica evlandı. ulan hele finalde evlendirme modası, kaç dizide oldu. saçmalığın dik alası. resmen kafaları güzel bunların. hani tamam gülümseyebilirim de sırf jessica mutlu diye lan, saçmalıyorlar bu kadar da karaktere bağlanmaz ki? hem jessica da çok mallık etki. herkes eski sevgilisine dönüyor mesajı çaktılar üstüne herkes üçer beşer çocuk yapıyor.

.nedi bu çoluk çocuk mesajları onu da anlamadım ya neyse şükran günü ile çok hamdlı bir bitiriş yaptılar ama cidden sevgili godric başta olmak üzere ölen her türlü karakterin kemikleri sızlamıştır. bu arada godric 10 bölüm oynamış gönlümüzde taht kurdu. allahın sookie'si bill'i 80 bölümdür kafamızı şişirdi. allah onları kahretmesin. ölünün arkasından da kötü konuştum ya neyse artık.

--- spoiler ---