24 Eylül 2013

Dodookdeul


bu koreli abiler iki saatin altında pek film yapmıyor gibi. izle izle bitmiyor, hırsızlı, soygunlı, ters köşeye yatırmalı bir film yapmışlar işte. amerikalıların benzer filmi vardı tabi, arada hoş müzikleri var idi. hatunlar güzel idi, öyle orta karar bir film işte...

--- spoiler ---

.araba kazası sahnesindeki yavaş çekimler iyi idi. önce karakterlerin haline üzülüp sonra kötü sandığımız adamın delikanlı çıkması da fena değildi ama fazlasıyla karıştırmışlar, bazı yerleri takip etmekte zorlandım, en azından bana fazla geldi.

.allahın uzak doğusundaki iki dil birbirleri ile anlaşmak için ingilizce kullanıyor ya o üzücüydü biraz. malum bir olay ama yine de insan görünce üzülüyor. hong kong ve güney kore ortak yapımı falan olmalı, şimdi bakamıyorum imdb bilgilerine net yok.

.neyse ne diyorduk, esas abimizin babasını çaldığı bir pırlanta yüzünden mafya babası harcamış. bunun babasının hırsız ortağı bunu satmış. bu abimiz de büyüyünce hırsız olmuş. bir hırsız kıza aşık olmuş ama yine hırsız ortağı buna ihanet etmiş, çelik halatını kesmiş.

.altınlar ile kaçmış sanıyoruz bu olaydan sonra halbuki öyle değil imiş. bu hain ortak karı davasına yapmış bunları. tüm altınlar da bu esas abimizde olunca işin rengi farklı olmuş. sonunda altından kıza vermesi falan iyidi de niye bunca zaman beklemiş anlaşılmadı.

.neyse bunun babasını harcayan mafya babasından intikam almak imiş filmin esas konusu, sonunda o babayı da yakalattı-öldürüldü, bunlar da en sonunda mutluluğa erdiler gibi. sonu bitirmeden bıraktılar ama kızı aşağıda oyalar iken pırlantayı çalmaya gitti diye tahmin ediyorum.

.bir de akrobat kızdaki pırlantayı da sahte sanıyordum. hani kasa açan esas kızımız odaya girince ondaki sahte ile değiştirmeliydi falan ama öyle yapmadılar anlaşılan. o neye kullandı sahteyi? çaldıklarında yerine konmaya alıda da unuttu mu? bilemedim artık.

--- spoiler ---