31 Mayıs 2013

El cuerpo


film hoş aslında, sonundaki o son olayı yapmasalar daha çok beğenmiştim. filmin tepe noktasını yanlış seçmişler gibi geldi bana. yine de polisiyeden iyice bunalmış halde bile içindeki polisiye mevzularından rahatsız olmadım. müzikler, görüntüler pek temiz, oyunculuklar da öyle. bir iki yerinde olmaz o kadar lan dedim ama o kadar olur herhalde yapacak bir şey yok. arada patırtı kütürtülerle de iyi germişler.

--- spoiler ---

.şu telefon kaydı meselesine çok takıldım, nasıl telefon kaydını silince tamamen silinir, en son aranan numara ya da benzeri bir kaydı telefondan bile bulmak mümkün. bir de gsm operatörü dakkasına verirdi numarayı. ha numarayı araştırıyoruz deseler ve çıkan numara kullanılmasa falan çok daha tatlı olurdu.

.daha sonra son kısım, süper getirdiler süper de oldu ama bu intikamı adam kalp krizi geçirirken ona söylemek fazla saçma geldi bana. en tatlısı, adamın zaten hayatı kararmış idi. taammüden zehirleyerek adam öldürme. ömür boyu yerdi büyük ihtimal, adamı uzun bir süre hapse, karıyı da mezara yollamak yeterli olmalı. filmin çözümünü de sadece seyirciler görmeliydi. hatta para pulu da kız almalı, babasıyla birlikte mutlu mesut yaşamalılar idi. bu şekilde bitse hem şoklarlar hem de güzel bir hikaye olurdu.

.şimdi eğer adamı ve kadını öldürmek ise mesele, çok daha kolay halledebilirler idi. ikisine de at zehri ölsünler. ha araştırma falan filan diyorlarsa ayrı ayrı at ne bileyim. at işte. bu şekil şaşırtmaca için fazla olmuş öldürme planı. ama tam bir fark edilmeyecek intikam planı için dediğim şekli ile cuk oturur idi.

.güzel bir intikam filmi yani bu açıcan, filmin sonuna kadar nerdeyse zengin karının dirildiğini sanıyoruz. bir oyunlar çevirdi diyoruz bu şakacı zenginin ama olay çok başka yerden geliyor. o en son cesedi buldular dediklerinde diğer kız sandımdı. şaşırtıcı bir son bekliyordum, beklediğimi de verdi yani.

.Aura Garrido da pek tatlı bir ispanyol hatun kişisi imiş. tabi artık yeni nesil hep bunlar, bizler çok yaşlandık.

--- spoiler ---