18 Kasım 2014

Batman: Assault on Arkham


pek tavsiye etmiyorum. en azından batman izlemek için pek uygun değilmiş. yan karakter gibi olmuş sevgili batman. bir kaç tane de aklıma yatmayan iş olunca hop dedim, o kadar da değil. aksiyon ve kadın karakterleri fena değildi yine de ama işte sırf onlar için de izlenmiyor. tazecik yeni bir çizgi film imiş ama olmamış işte. olmayınca da olmuyor demek.

--- spoiler ---

.batman'in kendi memleketinde işleri yoluna koyduğu, suçluların ondan korktuğu bir zamanda geçiyor olaylar. kendi hapishanesi falan var, jokeri falan paketlemiş içerde duruyor. bir sürü kötü falan ortadan kalkmış ama riddler diye bir tip için operasyon düzenliyor sevgili amerikan hükümetimiz, tüm olay bu.

.şimdi neden bu tipi istiyorlar ben tam çözemedim. anlattıklarına göre sadece bu kayıt dışı, yasa dışı suçlulardan oluşan örgüt için diyor ama fazlası var gibi geliyor insana. hatta öyle ki son kısma doğru konu bundan çıkıyor joker oluyor.

.tam olarak karar verememişler, kötü hangisi olsun? olay ne olsun? ortaya karışık yapalım demişler. fazladan karakter olunca aksiyon kesilmiyor ama işte saçma sapan geliyor insana bir süre sonra.

.nükleer bomba meselesinde tokmak nasıl kontrol edilmemiş mesela? şehrin altını üstüne getirdi batman diyor ama eşyalarının içinde bir radyo aktif ölçüm yapılmamış mı? çok anlamsız geldi bana bu iş, bu kadar bariz hata üzücü bile geldi, yakıştıramadım batman'e.

.yetmiyor ibr de hapishanede hücrelerin duvarları içinden mekanizma geçiyormuş. kurşun ile duvarlarda biraz zarar olunca içerdeki kabloya kısadevre yapan joker kapıyı açıveriyor. bu ne lan? öyle şey mi olur? hangi embesile yaptırmışlar bu hücreleri. buna da çok takıldım.

.hayley denen jokerin eski sevgilisi komikti, hoştu. buz kadın da iyidi hoştu. bunlardan başka zaten pek bir hoş bir şeyi yoktu. eski suçlulardan ajan yapmak, beyinlerine bomba koymak falan hiç de orjinal bir senaryo değil zaten.

--- spoiler ---