31 Mayıs 2014

The Adventures of Tintin


izlerken uyukladım hafif. klasik bir macera filmi olmuş iyi güzel, görüntüler falan gayet iyi ama müzikler inanılmaz kötü. kafam şişti resmen, güzel animasyon yaptık senaryo yazmayalım bari demişler herhalde. senaryosu da çok kötüydü. içinde çok fazla bir şey yoktu. fazla yüzeysel diyebiliriz. milu ki adını bilmiyordum aslında başka bir şey diyor tenten, herhalde milu olarak tanındı diye öyle gidiyor. köpek için bile çok gitmedi film, konunun köpekle ilgisi yoktu aslında, isveç çakısı gibiydi yalnız kuçu...

--- spoiler ---

.hazine bulma meseleleri pek ilgimi çekmiyor, filmin sonunda da hazineyi tam bulmak yerine bir şapka dolusu olanı buldular. zaten gemi patlamış saçılmış ortalığa, toplamaya değmez nerdeyse. 

.hiç mesele yok dedim ama bir tek alkolizm meselesi vardı. kaptanımız alkolik olmuş, aile sorunları falan var işte. bunları yeniyor ve ayağa kalkıyor. maceralardan sağlam çıkıyor falan. öyle de gereksiz bir mesele idi.

.sevgili milo her şeye yardım etti. bir tek sandviç'de dikkati dağıldı ki o kadar da olur. evin rott'u ile oynama sahnelerini falan beğendim. köpeklerle ilgili fazla bir şey yoktu bundan başka. çok abartı idi sahneler.

.şu filmin müziklerine ayar olduğum kadar bir şeye ayar olmuyorum. bin tane böyle müzik vardır. zahmet edip bir de uğraşıyorlarsa yazık. kafa da ağrıtıyor, bir özelliği de yok. gaza da getirmiyor. sesini kısınca da iyice kötü oluyor. neden böyle yapıp duruyorlar ben anlamıyorum. bir yaptın, iki yaptın, üç yapma artık.

--- spoiler ---