4 Şubat 2014

Rampage


filmin içinde ve sonundaki müzikler pek hoş idi. konusu enterasan sayılabilir ama fazla abartmışlar. sonunda da bir öyle bir böyle yaptılar. o yüzden sonunu da pek beğenemedim. az daha fikri altyapısı sağlam ve sonu da ona göre net olsaymış daha iyi olurmuş. devamlı kamerayı da sallamışlar gözüm yoruldu izlerken.

--- spoiler ---

.elemanın teki, ailesi tarafından hor görülüyor. bir gün içinde buna kötü davranan insanları toparlayıp öldürecek bir plan yapıyor. şimdi aileye niye bulaşmıyor dersek yakalanmamak için yapıyor diyebiliriz. belki de sevdiklerine inanıyordur kim bilir.

.ancak ilk verdikleri mesaj buydu. aile tarafından nerdeyse sokağa koyulacak bir çocuk imajı çiziyorlar. bu tamam ben işleri yoluna koydum diye söz verdikten sonra da bu katliamı gerçekleştiriyor.

.sokağa çıkıyor önce rastgele insanları öldürüyor. tamam hani bir şeyler diyorlar bunun için insan çoğalmış da ölmeli şudur budur, peki neden bankadakileri öldürmüyor ya da her karşılaştığını öldürmüyor. tombala oynayan tipleri siz zaten ölmüşsünüz diye es geçiyor ama ya diğerleri? neden öldürmüyorum sizi bilmiyorum diyor. açıklamaya gel.

.paranın bir kısmını trip ile yakıyor ama hani ona da mesaj ulan bu derken (sevgili jokeri hatırladım tabi) adam paranın kalanını saklamış. belki sadece takip edilmesin, hepsini yaktı diye düşünsünler diye mi yapmış. eğer böyleyse kalıntılarından ne kadar para yakıldığı anlaşılamıyor mu sanki?

.neyse sonunda toparlıyor her şeyleri, peşindeki polisleri de halledip, paintball için bekleyen arkadaşına geliyor ve onu öldürüyor. intihar süsü verip tüm suçu onun üzerin atıyor. ulan yanına kar mı kalacak derken, son yazılarda internette yayınladığı açıklama sonrası yakalanıp ölüme mahkum edildiği yazıyor. ne anladım şimdi ben bu işten. mesajı genel olarak bu muymuş yani?

--- spoiler ---