21 Kasım 2012

Slaughter


her halinden dandik film olduğu belliydi de ne bileyim gözümü kararttım izledim. pişmanım, tavsiye etmem. oyunculuklar falan zaten saçma sapan, üstüne senaryo da götüm gibi. sonu da on takla ile dünyanın en boktan sonunu yaptılar herhalde. öyle ne gerildim, ne korktum. bu tür filmleri ayrı bir kategoriye koymalılar.

--- spoiler ---

.esas kızımız erkek arkadaşından (nişanlanmışlar ya da öyle bir durum da var ya neyse işte) şiddet görmektedir. ondan kaçarak başka yere yerleşir amma velakin yerleştiği yerde de kötü bir arkadaş edinir ve işler karışır.

.hikayeyi anlatmaya bile lüzum yok, bombok yani. sonunda da bin tane saçmalık olur. kızı alt edip yendiği halde vurmaz klasik bir bakıma ama hoop kız bunun boynuna dolar ve öldürür en sonunda. herkesi öldürür yani sonuç olarak ve film biter. kötü son yapmanın da adabı var yani. olmamış.

--- spoiler ---