11 Temmuz 2015

Listen to Your Heart


çile bülbülüm çile... kötü film, neden izledim bilmiyorum. müzik filmi diye gördüm, başladım. oha dedim iki kat hızla devam ettirdim ama yine de zar zor bitirdim. zengin kız fakir oğlandan, hastalıklara, saçma sapan tanışma hikayelerinden salak saçma arkadaşlıklara muhteşen bir yapım. kalpleri önce ısıtıyor sonra soğutuyor hehe. ülen müzik filmi çaldıkları müzik de bokum gibi. esas oğlan tipi zaten dünyanın en itici tipi herhalde. neyse ki esas kız biraz sempatikti de öyle dengelendi. yardımcı erkek oyuncu da aynı şekil uyuz bir eleman. lafları, oyunculukları her şeyi beni çok gerdi. romantik sevenler bile bu filmi nasıl sevmiş ben anlamadım. 8 puanın altında romantik izlememek lazım sanırım.

--- spoiler ---

.müzik şudur budurla başlıyor ama eleman garson, tamam hayalleri büyük iyi güzel. sıkı çalışıyor, çok iyi, dünyanın en iyi oğlanı herhalde... neyse günlerden bir gün garsonluk yaparken kızı görür ve aşık olur. anında yazar! kaçın kızlara yazan garsonlar. bunun neresi romantik allahınızı seversen...

.hop sıcacık aşıklarımız olur, kızımız 21 yaşında ama sağırmış. eleman da müzikle ilgileniyor. iki üç kelam müzikle ilgili geyik. piyano başında el koyup titreşim hissetmece falan derken alkol almalar, akşamdan kalmalar, eğlenmeler. hop anne karekteri devreye girer.

.seni garsonlarla kırıştır diye mi büyüttüm len der hehe. derken e-postasını hackletir. oğlanla yazışmalarına karışır. başkasını buldum der oğlan ağzından, tatile gidiyorum der kızın ağzından. araları bozulur! şeytan ana faktörü.

.bir tane de hayırlı kısmet bulur, ülen hepsi mi karikatürize olacak. komik artık yani. derken kızı odasında sıkıştırır. yetmez yemeğe çıkarlar oğlan önlük atar. güldüm hepsine ya. kusura bakmasınlar ama çok komikti bir yerden sonra.

.neyse babacan patron! bu da şaka gibi bir karakter aslında, tutar konser vermesine izin verir. konsere arkadaşı ile gelirken şeytan ana yollarını keser yine gelemez ama kapısına kadar koşar da notlar bırakır falan olur filan olur. çok da mühim şeyler olmaz. tekrar birleşirler. saklanan mektuplar falan ortaya çıkar amma velakin oğlan....

.beyin kanseri olur! bu ne lan? sonunda da ölür, ölmesi bile komiğime gitti. normalde böyle kendi kendini öldürenlere saygı duyarım. hastalık filmidir şudur budur ama inanılmaz saçmaydı ölümü dahil her şeyleri.

.kız da kulak ameliyatı olur, sesleri duyar, oğlanla yaptıklarını yapar ve film biter. şu gazete satan abiye takılmaları falan bile çok iğrenç geldi bilmiyorum neyse çok abartıydı işte.

--- spoiler ---