13 Temmuz 2012

The Negotiator


polislik mesleği ile ilgili tüm klişeleri gösterdiler sağolsunlar. akıcı bir film ona şüphe yok. uzun olmasına rağmen bitiveriyor. işini iyi yapan tipleri izlemek zevkli tabi, çok da fazla bir şey vermiyor ama. gizem içi gizem, oyun içinde oyun. 

--- spoiler ---

.rozet ve silah bırakma sahnesine müzik basan yönetmenin allah iyiliğini versin diyerek sözlerime başlıyorum. öyle de gidiyor zaten, tipler bir garip 98 filmi olmasına rağmen bunlar bile eskide kalmış.

.kevin amca daha genç, samuel amca hep aynı zaten. saçlarının rengine ne olmuş öyle bilemedim. fazla kasıntı işler oluyor aslında ne bileyim iç işleri binasının hiç mi güvenliği yok. o kadar insan var, müfettiş tam suçlu değilmiş falan ne bileyim garip.

.kim bilir yarım yamalak mı izlemiştim önceden yoksa izledim mi unuttum onu da bilmiyorum ama sanki daha önceden izlenmişlik hissi veriyor bir çok sahnesi. sonunda da boşluğuna bir kurşun sıkıyor da konuşturuyor işlerin başındaki adamı.

.fbi' de çok derinliksiz gösterdikleri için bir fbi sever olarak kınıyorum. olivia dunham'dan sevgilerle.

--- spoiler ---