15 Haziran 2012

Melancholia



otuz tane ülkenin ortak yapımı imiş ama dil ingilizce a... hehe, öyle avrupai tavırlar ile gelmeyecen bana kardaş. tamam mesajını aldık da içim kıyıldı a... her zamanki gibi. bir de müzikleri kullanımına attırayım, eline koluna bulaşsın mal herif. belli bölümlerde basmış "klasik" müziği a..., normal akışta müzik falan duyduğumu hatırlamıyorum. ağır da ağır a..., buram buram sanat da sanat a... hehe, ha başroldeki hatunun memeleri görünüyor haber edeyim dedim.

--- spoiler ---

.başından belli zaten sonu, vermek istediği bu değil bize sevgili yönetmenimizin ve hikayeyi yazan sevgili dostumuz kimse onun. tamam kabul ediyoruz bunları mesajı filme yediriyorsunuz. ufak ufak da dokunduruyorsunuz ona da kabul de. insan türü bilim kurgu yazan bi filmden açıklama bekliyor a... neden ilk uzaklaştı sonra tekrar geri geldi? bilim insanlarımız nasıl ve neden hata etmişler.

.göğümüzdeki devasa olaylar karşısında miniciğiz tamam anladık, bir gün bir başı boş gezegen gelip çaka da bilir bize o da mümkün çok çok düşük bir olasılık olsa da ona da kabul ama be arkadaş dramına koyayım derler adama. 

.ilk bir saati sevgili arızalı gelin dostumuz tarafından geçirtiliyor bir şekilde, ha o da güzel. sevgili damat dostumuz da true blood'dan eric hazretleri o da iyi. hatta garip adamın sesi ince çıkmış burda hehe. bunlarla izletiyorsa kendini yaptığın sanata ya da benim sanat algıma sokayım arkadaşım.

.evliliktir, ayrkırı anadır. para düşkünü bacanaktır. bilime inanç meseleleridir. anksiyete bozukluğu olan evinin kadını anadır. hovarda aptal babadır, hepsinden var oğlu var. hepisi de mesaj yükledi şu an hepsini işliyorum a... neyse unutulur da geçer gider. yazık günah harcanan paralara. 

.sisli yollarda atla koşturma sahnesi ve tabi son çarpım sahnesi iyi idi. ondan gayri lezzet alamadım bu filmden. tabi memeler de lezzetli söylemeye gerek yok.

--- spoiler ---