6 Ağustos 2013

G.I. Joe: Retaliation


film kötü ona şüphe yok. ciayco hikayesini hiç bilmediğim için bana fazladan kötü gelmiş olabilir, aslında izlemeyi de düşünmüyordum ama bir an boş bulundum. kadro güzel görünüyor, güney koreli kaslı eleman da var. sırf onun kaslarına sahneler yapmışlar. ninja olayını da severim aslında ama ne bileyim silahlı ninja hoş gelmedi. senaryo tam bir zeka özürlü senaryosu, aksiyon dediğin zaman böyle mi olmak zorunda yani? son saniyede işler de işler... üstelik iki saatlik aksiyon, bayıyor yani artık. müzikleri çok rahatsız etmedi. zorla aksiyon isterim ben diyen izleyebilir ama pek tavsiye etmiyorum. ha bir de ciayco severlere yönelik belki de.

--- spoiler ---

.bir kere koca koca uyduları bir tuş ile patlatmak fikri yüzünden puanı düşürdüm iyice. ulan böyle bir şey olabilir mi? nasıl hiç bir güvenlik önlemi olmaz? bir şifre bari olsun ne bileyim arkadaş, yine yap son saniye kurtarışını ama şifreyi falan bil ne bileyim. o çantaya sahip olan her şeyi kontrol mu edecek yani? var mı böyle bir mantık?

.iyileri kötüleri karıştırdım arada ama sanki şu snek ays kostümünü girip de elemanları kurtarmaya çalıştığı için böyle olmuş. güney koreli sevgili oyuncumuz ilkin kötülerle sonra iyilerle takılıyor.

.ninjaların ustası tam bir gerzek gibi görünüyor. kör arkadaş meselesinin bokunu çıkarmışlar. hikayesinden name yapıyor gibi ama yine de çok rahatsız etti beni.

.güzel kız kontenjanını iyi değerlendirmişler, tadında da kullanmışlar ve belki en iyi rolü de o kesiyor gibi geldi bana ama tabi güzelliğinden etkilenmiş olabilirim hehe. neyse işte daha da olumlu bir şey aklıma gelmiyor.

.bruce abimiz ağır abi rolünde standartının altında bir iş yapmış. zaten yan bir karakter, esas karakter sevgili boynu kalın elemana diyecek bir şey bulamıyorum. nerde o eskilerin aksiyon yıldızları...

--- spoiler ---