28 Kasım 2012

Super


kick-ass kadar tipler güzel değil ama yine de güzel film, ben beğendim. beklenmedik işler oluyor. beklenmedik yerlerde beklenmedik ağır laflar ediliyor. fazla abartmışlar olayları, komik olsun diye yapmışlar belli ama o kadar da komik olmamış. çok nadir güldürüyor, biraz gülümsetiyor. öyle hoşluk veriyor işte, izlenir yani.

--- spoiler ---

.esas adamımız, şanssız bir tip. başına türlü çeşitli olaylar geliyor. cizıs pek sevmiyor onu, ama o koca adam iken bile çöküp dua ediyor falan. hayatında iki güzel şeyi var, bir liv tyler ile evlenmiş olmak. bir de polise yardım etmiş bir seferinde o.

.kadın gidiyor tabi, acayip gidiyor. uyuşturucu satan mafya kılıklı bir elemana gidiyor .(oyuncumuz da iyidir, yanında walking dead'deki kötü eleman var neyse) bu da yalvarışlar yakarışlar, ne yapacağını bilemiyor falan. bir gece mucizevi bir olay görüyor ya da kafasında uyduruyor artık neyse. animeleri andıran bir şekilde bunun beynini açıyorlar ve tanrının parmağı dokunuyor beynine hehe, güzel imgeler aslında neyse işte.

.ondan sonra kostüm falan filan derken, suçlarla mücadele etmeye başlıyor. comics dükkanında kızla tanışıyor o da yardımcısı oluyor, yavrum yazık onu nasıl harcadılar bilemedim. bir de acayip bir sevişme sahnesi katmışlar onunla, o da enteresan neyse işte.

.kadınını kurtarıyor, hepsini öldürüyor ki imkansız aslında ama allahın parmağı var işte kolay değil ama sonunda kadın yine bırakıp gidiyor onu. hem gerçekçi hem acayip bir son yapmışlar bu şekilde, sevgili yardımcısını yad ederek de bitiriyorlar filmi.

--- spoiler ---