24 Haziran 2013

Alpha Dogs e01:

Life & Death

puanına falan bakmadan reklamlarını tvde gördüydüm, oha lan köpekle ilgili bir belgesel daha falan naraları ile sevindiydim. sonra baktım ilk bölüme resmen yöreğim burkuldu. bu ne a..., glory hounds'dan beter. saçma sapan tipler var. şişko baba ve şişko oğlu, amerikanın en iyi köpek eğitim çiftliğine sahiplermişmiş de askerlere köpek yetiştiriyorlarmış da falan da filan da. ulan köpek göremedik doğru düzgün, mallığa bak. neyi yetiştiriyorsun? senin saçma sapan laflarını mı izlemeye geldik. iki dakika köpek göstereydiniz. neyse öyle işte çok dandiktir, tipler akıllara zarar ziyandır. şu history channel'in modern rehinecilerinin tipler bile bunlardan bin kat iyidir ki o bile öyle oturup izlenecek bir şey değil.

bu arada belgesel katagorisine koyuyorum ama reality show imiş a..., olacağı da buydu zaten. neyse bunun için ek bir kategori açacak halim yok.

--- spoiler ---

.ilk bölümü ve ikinci bölümün yarısını izledim. ikisi de birbirinden berbat o yüzden tek seferde yazayım toptan. bir şey olduğu da yok ya, işte askerler geliyor bunlara köpek sağlıyor elemanlar. takımları eğitiyor falan filan.

.birbirinden iri kemikli eğitmenler var, salak saçma açıklamalar yapıyorlar. yok efendim evden iple inmektir, yok efendim kurguladıkları bir senaryoyu gerçekleştirmektir. terörist kıyafeti ile köpekleri saldırtmaktır böyle işler yapıyorlar.

.koşan ve tutan köpek görüyoruz o kadar yani, fazla bir şey yok. ek açıklamadır falan yok, adamlar işkembeden konuşuyor gibi. işkembeler de büyük tabi. ha işin uzmanlarıdır belki şimdi ayıp olmasın ama gelip de bana tv show yaparsan olmaz işte. neyse anlat, ne yapayım ben senin iş ilişkilerini falan?

--- spoiler ---