18 Ağustos 2012

The Blind Side


valla hoş duygular vermiyor insana, hayır hasenat filmi gibi belki ama tipler çok itici, tek iyi yanı esas şişko oğlan iyi oynamış gerçekten bu kadar az konuşuyor mu merak ettim o derece. temiz çekimler, çok kafa ağrıtmıyor. sonları uzatmasalar akıcı da denebilir ama bundan başka da iyi bir şey diyemiyorum. vakit öldürmelik bir drama, bir yandan gelir dağılımı adaletsizliğine parmak basarak para kazanmak da baya bir iki yüzlülük olsa gerek.

--- spoiler ---

.sonunda gerçek tipleri gösteriyorlar da onlar oyuncu tiplerden bile çirkin, öyle ailem olacağına sokaklarda kalaydım der insan. öyle iğrenç, öyle yapmacık falan hehe neyse uzatmayayım.

.soğukta zenci bir ayı yavrusunu görüp üzülüp evlerine alıyorlar, olay bu. büyük kısmı sanki hayvan bakıyorlarmış gibi his bırakıyor insan üstünde, sonra yok benim tercihlerimi kimse sormadı falan diye geyik çevriliyor da o kadar yani.

.şu film her hangi bir hayır hasenada yol açmış mıdır merak ediyorum aslında ya yok işte varsa da yoksa da üstünden para kazanmaca işte. yapacak bir şey yok ama bunu böyle duygu sömürüsü ile yapmaları hoş gelmiyor.

--- spoiler ---