21 Eylül 2012

Biohazard: Damnation


dandik bir film, video oyununu bilmiyorum konular oradan mı devam etmiş ama yine tüm klişelerin olduğu saçma sapan bir yaratıklı ajan filmi. resident evil yaratıkları haricinde pek benzetemedim zaten. animasyonlar yine fena değil, saçlar falan ipek gibi maşallah da dişler ağızlar mimikler olmuyor. gerçek oyuncularla çalışıp modelliyorlar mı bilmiyorum ama acayip kötü duruyor. tavsiye edilmez, izleyene de dur denmez tabi sonuçta animasyon.

--- spoiler ---

.esas oğlan yakışıklı ajan niye kasıyor bu kadar orası belirsiz kaldı. bunların geçmişi var herhalde ondan böyle devam ettirmişler bilemedim. yine de filmi oyun oynamayanlara göre de yapmaları lazımdı ya neyse işte.

.son keltoş adam karakteri iyidi aslında hepsinin ağzını burnunu kıracak gibiydi ama kime hizmet ettiğini bile tam anlamadım. altyazılar google translate terk olmuş. hızlı çıkan altyazıdan kork demiş atalarımız.

.bütün olayları önceden tahmin etmek mümkün, japonya'nın filmi ama bildiğin amerikan propagandası var. rusları aşırı ezdirmiyorlar belki ama yine günü amerikalılar kurtarıyor. zaten esas oğlan amerikalı. acayip yani ne gerek var bu kadar abartmaya nasıl bir japon ezikliğidir bu anlamadım.

--- spoiler ---