7 Şubat 2013

Lock, Stock and Two Smoking Barrels


beni sıktığına göre iyi filmdir herhalde bilemedim. konunun en ufak bir yeri ilgi çekici gelmedi, işlenişi ilgi çekici ama bu da bir süre sonra bayıyor insanı, en azından beni baydı. güzel görüntüler, güzel müzikler var kabul ama başka ne var? bir de ben çok taşaklı yönetmenim baskısı var böyle her laf ölçüp biçilmiş koyulmuş, ağızdan kasa kasa çıkıyor sanki. mani gibi başlıyor zaten, öyle de devam ediyor bir çok yeri. tercih meselesi tabi ama beni sarmadı.

--- spoiler ---

.görünmez kadın muhabbeti iyidi, bir de boyu uzun zenci arkadaşın planı pek hoş idi. komiklik yapılmış ama allahtan komedi dememişler türüne o kadar da komiklik yok yani. karışık hikayeler işte, mafyadır, kumardır, soygundur, esrardır öyle ortaya karışık attırıvermişler.

.renkler de hoş idi, herhalde sırf renkleri ayarlaması bile artı puandır ama işte hepsini düşününce bile bol keseden verilmiş gibi. sonunda ne oluyor? neyin hikayesi ya da bilemedim. para on kere el değiştirip tekrar tetikçi elemanın oluyor. bu mudur gösteri yani?

.tüfek meselesini neye bağladılar bilemedim, düşmüş de olabilir, almış da olabilir. baştan beri milletin elinde tüfek de tüfek sonunda anlaşıldı. ha görüntüleri kesip seslendirmek de fena fikir değil, çizgi romanımsı olmuş da işte bu ilgi çekici mevzular ile film akmıyor malesef.

--- spoiler ---