28 Kasım 2012

Hodejegerne


baş roldeki arkadaşın boyu 1.73 m olduğunu söylerek başlamak istiyorum söze hehe. diğerleri ile farkı az görünüyor idi, ben de merak ettim baktım. film güzel, akıcı, acayip sahneleri var. sırf bu yüzden bile izlenir. oyun içinde oyun tarzında bir film. dört farklı dil yazıyor filmde, çorba gibi herhalde. altyazı da pek net değil, öyle hafif ortaya çorba oldu ama yine de güzeldi.

--- spoiler ---

.filmde boyum 1.68 deyip duruyor, doğru çevirmişler ise, dakka bir gol bir. mesela bu bıyıklı eleman niye ateş açtı? hastaneye götürmeyeceği için mi? diğeri niye silahı aldı hiç anlamadım. fazlasıyla karışık işler vardı. üstelik sonunda detektif tv'ye çıkmak için mi görmezlikten geldi? ün derken ne idi mesele ya da nasıl oldu onu da tam anlamadım.

.bu arkadaşın peşine niye bu kadar insan takılmış, takipteki game of thrones'un king slayer'ı nerden çıktı, neden gözlüyorlarmış bu adamı? bunların hiç birini anlamadım. bahsettikleri şirkette hala çalışıyor olması neyi değiştiriyor, pathfinder dedikleri ne onlar da öyle geçti gitti.

.neyse film zaten boyum kısa ama işlevim var filmiydi, güzel planlar yaptı. kedi canı misali bir türlü ölmedi. uçurumdan araba ile düştü hala ölmedi. şişkolar buna hava yastığı mı oldu yani? hehe çok abarttılar ya neyse işte öyle oldu.

.filmdeki dogo inanılmaz idi, öyle geniş dogoyu nerden bulmuşlar maşallahı var neyle beslemişlerse... süper köpek idi. ha o köpek ısırayım derken omuzdan mı ısırır? onu düşünmek lazım, çat diye takar boyna ama hehe bunu da görmezden gelelim tamam. güzel film olmasa bunların hepsi göze batardı, enteresan tabi.

--- spoiler ---