10 Ocak 2013

Fong juk


filmi beğendim, müziklerini bi' ayrı beğendim. çinli emmilerin gördüğüm en acayip filmlerinden idi. komedi bile denebilecek derecede muzip işleri vardı. pek duygusal kısımları da var idi. aksyion sahnelerimiz biraz zayıf, kan rengimiz çok açık. kasten mi yapılmış böyle bilmiyorum ama kan püskürmeli havada dağılmalı şeklinde uçuşuyor etrafta, ketçabın ayarını tutturamamışlar. fena olmuş bu, tamam çok gerçekçi olmak zorunda değiller de ne bileyim fazla fantastik olmuş. tema müziği de şudur, ahanda buyrun : Fong juk - Dave Klotz

--- spoiler ---

.bir kere ilk kısım pek tatlı idi. adamlar öldürmeye geliyor elemanı, çocukluk arkadaşı hepsi. biraz mermiler uçuştuktan sonra oturun bir konuşalım lan diyor hop adamın evini yerleştiriyorlar. temizlik yemek derken güzel bir yemek sofrası, şakalaşmalar, resim çektirmeler. sonunda silahlar çekilecek gibi beklerken. başka iş falan ile mevzular geçiyor.

.garip bir hava ile başlıyor film, müziği ile de bağlıyor hafiften. çok absürt işler oluyor. adamlar kurşundan eğilerek falan kaçabiliyor. bir çelik yelek var nasıl bir şeyse artık adama kurşun işlemiyor. göğsü açık görünüyor ama yine de işlemiyor. diğerleri niye giymiyor lan dedim ama bilemedim artık hepsinin yoğurt "yiyişi" farklı demek hehe...

.bir ton altın meselesi de güzeldi aslında, geyikleri de hoş. fazla konuşmuyorlar ama az ve öz konuşuyorlar. yazı tura meselesi zaten bir acayip idi. son planda beklenen oldu, hepsi öldü haliyle. en son birlikte anı fotoğrafı meselesini de pek sevdim.

.eksikleri bu kadar çok olmasa çok daha iyi film olacakmış ama bu haliyle de güzel film olmuş, tebrik ederiz.

--- spoiler ---