8 Aralık 2012

End of Watch


izlemesi keyifli film, sonuna biraz bozuldum daha iyi yapabilirlerdi ama güzel yine de. müziklerini pek beğendim. tek kamera çekim olayını geliştirmişler. arada istisna çekimler de yapmışlar ama herkesin elinde bir kamera çekim yapıyorlar. tabi fps oyunu gibi çekimleri falan normalde çekilse hiç anlaşılmaz. güzel çekmişler o kısımları.

--- spoiler ---

.polis kamerası ya da polislerin üzerindeki çekimleri açıklıyorlar tamam da diğer herkes niye kayıt yapıyor. hadi düğün ve doğumları da anladık da. mafya infazı niye kaydediyor falan. oralar baya abartı geldi bana.

.ayrıca sonda arabayı alıp uzaklaşabilirlerdi, neden yayan koşuşturuyorlar anlamak mümkün değil. birinin ölmesi gerekiyordu, beklenen buydu ve biri öldü ama daha güzel ölmesi lazım idi. ha arkadaşını yine mermilerden korumuş oldu, böyle bir hikaye de anlatıyor idi düğünde bir eleman çaylaklara ama işte kesinlikle daha iyi yiyebilirdi o mermileri.

.ayrıca adamları infaz etmek için ortalığı dağıtıyorsun, sonra kafaya iki tane sıkamıyorsun. bu da pek iyi gelmedi bana. neyse son kısmı haricinde güzeldi. arkadaşlık meselesini de güzel işlemişler. geyik muhabbetleri de pek tatlı. öyle işte.

.küfür çevirilerinde baya bir serbest takılmış çevirmen kardeş. hakkı da var belki ama bazı kısımlar bu ne lan, ne diyor yani dedim. küfürlerin ve argoların yarısı boşa gitti diyebilirim yani. 

--- spoiler ---