12 Şubat 2014

Wither


filmin tek iyi yönü renkleri sanırım. böyle pastelimsi renkler vardı. kanlı canlı işler de fena değil. fazla abartı ama işte oyunculuklara senaryoya falan bakınca bunlar eh işte idare eder, gerisi fecaat. uzak durulması gereken filmlerden. son yarım saatini falan iki kat oynatım hızı ile izledim. hani tümden sardırmayayım diye yaptım bunu ama ancak dayanabildim. kusuruma bakmasınlar.

--- spoiler ---

.gençler toplanıp ölmeye gidiyor. hafif uzun saçlı isveçli oğlan da kurtuluyor. ağzı yüzü kan aslında ama gözüne bakmadı diye mi kurtuluyor ben orasını çözemedim çok da deşmedim. hele hele babaları nasıl bunları buraya yönlendirmiş onu hiç bilemedim. işin aslını astarına bulaşmayı hiç düşünmemişler. yaşlı bir amcamız bir efsane dillendiriyor o kadar hehe. olaya gel.

.kafalar kopuyor, üst dudaklar yeniyor çiğneniyor. kan gövdeyi götürüyor vesselam. yani kesmeli biçmeli (slasher mı ne diyorlar) iyi güzel de işte o zombimsilerin yerden kalkışları nedir, şaka gibiydi oralar.

.kızlar oğlanlar güzel, cinsellik pek yok gibi. öyle hafif mafif bir şeyler işte. sonuç olarak film olmamış. öyle isveçli misveçli de kurtaramamış. gitsinler bir daha çeksinler.

--- spoiler ---