29 Ocak 2013

The Collection


güzel sahneleri var ama senaryomuz sıkıntılı, mantık hataları mevcut. the collector diye bir film daha var 2009 yapımı, devamı mı? diyeceğim ama değil herhalde esas adam aynı oyuncu hatta aynı isim falan, denk gelirse bakalım neymiş, bilemedim şimdi. kesme biçme, tuzak kurgulama gibi kanın gövdeyi götürmesi ile ilgili bir şeyler aranıyorsa işe yarayabilir. fazla bir şey beklememek gerekiyor.

--- spoiler ---

.kırık kol ile adamı nasıl patakladı? sallanması lazım kolun o kadar kırıldıktan sonra... ilk kızı bırakıyor, sonra sonlara kadar buradan çıkalım, bırak gideyim diyor ama ekipteki kızın çığlıklarını duyunca geri mi dönüyorsun lan diye şaşırıyor diğerine. karakter yarılması yaşıyor herhalde o kısımda. fazla saçma geldi bana.

.olayın ne olduğu açıklanmamış, herhalde ilk film var, nasıl olsa biliyorlar diye yapılmış gibi bilemedim. hikaye ne kadar devam ediyor orasını da bilemiyorum ama mevzu katil ya da bu kadar katliamı nasıl yaptığı değil de sonucu olmuş sanki.

.yüzünü göremiyoruz, böyle bir ekol var herhalde. sonuna kadar görünmüyor, sonunda da görünmüyor. muhtemelen ilk filmde de görünmüyordur ama bu sefer adam bana yaptıklarını sana yapacağım diye kutuya atıyor elemanı, belki ilerde yeni koleksiyoncu o olur artık ne bileyim.

.parti sahnesi falan güzel başladı da gerisi o kadar güzel gelmedi. partide eğlenen gençleri hasadını alıyor resmen. değişik bir düşünce tabi güzel anlamlar barındırıyor. biz burda oturuyoruz da eğlnen tipler hayatını mı yaşasın? biçiyor, oh da oluyor hehe. neyse köpekler ile elemanın duruş da iyidi. aklımda kalanlar bunlar.

--- spoiler ---