25 Ocak 2013

Zombie Strippers!


kötü film olduğunu bile bile izledim, tabi jenna jameson için. pişman mıyım? eh yani sırf jenna olsaymış ya da daha çok olsaymış değildim derdim de absürt kara komedi mi yapmaya çalışmışlar ne yapmaya çalışmışlar anlamadım, hiç gülünecek bir yeri yok tabi haliyle. sadece jenna için izlenmez yani.

--- spoiler ---

.araya saçma sapan siyasi iğnelemeler böyle garip guraba şeyler sıkıştırmasalar da daha iyi olacakmış. ne bileyim böyle yapınca daha iyi mi olmuş yani? herkes bush'a karşı, biz de karşı olalım prim yapalım gibi bir eda katmış vakti zamanında. ayrıca kime neyin mesajını veriyorsun diye sorarlar adama.

.dandik mandik ama komik yapmak bu kadar mı zor? zekasızlık gibi bir şey. ha absürtlük ile ne yapsak komik olur mu demişler acaba onu da anlamadım ama hiç bir yerinde gram tebessüm ettirecek bir şey göremedim.

.güzel kadınlar yani striptiz haricinde, striptiz yapılır iken çalan müzikler fena değildi. o kadar yani, başka da bir şeyi yoktu. konusundan bahsetmeye bile değmez.

--- spoiler ---