7 Şubat 2014

8-Pallo


pek tavsiye etmiyorum filmi. esas kadının hoşluğu haricinde filmden pek bir feyz de alamadım. her şey fazlasıyla gerçekçi ve haliyle sıkıcı olmuş. allahın kuzey avrupasının aile içi şiddeti de kimi ne kadar enterese eder bilmiyorum ama öyle sıkıntılı bir gecede çivi çivi söker hesabı izlenen bir film oldu. pek de sökmedi hani. akılda kalıcı sahneleri var bir iki...

--- spoiler ---

.sonunda bir olaylar olacak, çarpıcı bitirecekler diye heyecanlandım da bir şey olmadı. kadın yine hapse düştü. tam en sonunda da mutluluk portreleri ile bitirmiş oldular ve filmi de gömmüş oldular.

.o diyor çocuğumun babası... tecavüze uğradıktan sonra geçip sırnaşıyor falan. tam türk aile tepkileri gibi geldi bunlar bana. aile nerdeyse aile belki ama sonunda bilardo topu ile beyninin pekmezini akıtınca dedim işte bunlar kuzey avrupalı.

.diğer tarafta ana babası ayrılmış polisimiz. kapıdan içeri almıyor da çok içleniyor falan. ne bileyim duygusal sahneler eyvallah da işte ıkına sıkıla izleyince böyle oluyor demek.

.uyuşturucu meselesi de komik geliyor artık bana. millet hayatını mahvediyor diye film yapıyor da işte film gibi hayat diye özendirmiş de oluyor diğer taraftan. ulan bizim hayatlar hayat değil mi? herkesin mi bir uyuşturucu problemi var nedir anlamıyorum. 

--- spoiler ---