14 Ocak 2013

Pride


tamam televizyon filmi, tamam aile filmi de olmamış yani. komedi demişler bir de türüne. espirilerine bile gıcık oluyor insan. seslendirmelerde o kadar tanıdık oyuncu var o da olmamış. görüntüler hatalarla dolu, bir ordan bir burdan görüntüyü ucuca birleştirmişler. yeşil ekran hataları var. senaryo kötü, aslan gibi davranmıyorlar. normalde öyle olmaz o işler. bilerek mi kesmişler, öyleyse de çok saçma olmuş. neyse işte kötü olmuş, aslanlar için merak ettim, yine aslanlar için çok ağır konuşmadım ama yazık günah etmişler filme.

--- spoiler ---

.ulan büyüme zamanları bile belli değil, alttan çekim var bir tane. aslan maketi mi? modellemesi mi ne? böyle garip nerdeyse hep aynı yaşta. uzaktan çekimlerde hop birden büyüyor hayvan falan. bir garip saçma sapan işler yapmışlar. neden sadece belli başlı aslanları seslendirmişler. diğerleri ne? para o kadarına mı yetmiş? hiç anlamadım valla çok saçma.

.erkek aslan iki tane başı boş yavruyu önce koklar sonra anında öldürür, bunun kaçarı yok yani. nasıl bırakır? imkanı var mı? izleyici ile dalga geçmek gibi olmuş. aynı çiftleşme görüntülerini kesmek gibi bir mantıkla mı yapmışlar bunu? anlamadım valla ama üzücüydü.

.bir belgesel görüntüsü vardı, bir tane dişi aslan ceylan yavrusunu evlat ediniyor idi. mallar onu da senaryo içine katalım demişler. hem de o görüntüleri kullanarak, devamında diğer sürü üyeleri yiyorlardı  ceylan yavrusunu. onu göstermemişler ama görüntüler birebir aynı. çok kötü birleştirmişler zaten ama yine de çok gereksiz bir hikaye olmuş.

.vejeteryan aslan muhabbeti de çok gereksiz olmuş. gidip avlanıp sürüye bırakması da saçma olmuş. devamındaki kapışma da inanılmaz saçma. hem sürü içersindeki lider çift erkek birbirinin yavrularını öldürmez, yok öyle bir şey. varsa da hiç duymadım. eğer öyle bir şey olsa zaten çoğalamazlar idi. kokularını tanırlar, ayırt etmezler hatta kimin yavrusu o bile belli değildir yani, yok daha neler. neyse çok uzattım. böylesi dandirik bir şeyi beklemiyor idim. tv filmi bile olsa bbc yazıyor lan allah belanızı vermesin.

--- spoiler ---