1 Aralık 2012

Gulliver's Travels


otobüste yayınlanan bir iki filmden biriydi, izledim. yer yer güldüm de, macerası da pek hoş geldi. bir sürü filme göndermeler, atıflar. bir masaldı galiba bu hikaye onu uyarlamışlar falan ne bileyim biraz ortama ve sıkılmışlık durumuna da bağlı ama ben beğendim. rahatken izlesem beğenir miyim bilemedim.

--- spoiler ---

.postacı eleman olarak çalışan esas adamımızın güven sorunu falan vardır. açılamadığı kız vardır. seyahat gözlemleri mi ne yazıyor bu kızcağız, bir gün kıza açılmaya giderken yazı yazıyorum muhabbetine çevriliyor konu ve seyahat yazısı yazmaya çalışıyor. önce kopyala yapıştır derken sonra kız bunu bermuda üçgenlerine yolluyor.

.bermuda üçgenlerinde de devler ve cüceler diyarına açılan kapı varmış. hop bu diyar diyar dolaşıyor. önce dev oluyor, küçük insanlar ile kaynaşıyor. sonra bunu sürüyorlar, sürdükleri yerde de cüce oluyor bir kızın oyuncak bebeği oluyor. sonra da mutlu son işte.

.adamın üstüne düşme sahnesidir, yakalanma sahneleri, yangın söndürme sahnesi, cüce olduğu zamanki oyuncak bebek sahnelerine güldüm diyebilirim. fazla abartı hikaye tabi, elemanda hep aynı şekil oynuyor ama öyle geçti bitti. görüntüler ne kadar kalite idi onu ayırt edemedim el kadar ekrandan ama uzaktan çok da kötü görünmüyor idi.

--- spoiler ---