6 Aralık 2012

ParaNorman


pek beğenmedim, hatta sıkıldım. adamlar emek sarf etmiş gibiler ama senaryo pek bir şeye benzemiyor. milyon tane klişe var. bilindik hikaye, bilindik son. pek komik bir şey yok. çok az tebessüm edebiliyor insan bir iki yerinde o kadar. sonlarda hafiften biraz güzel müzik duydum, gerisi yine standart...

--- spoiler ---

.bu paranormal arkadaşların gözler kaşlar hep aynı o bir garip geldi bana. bizim öldürülen zavallı cadı kız ile oğlan çocuğunun tipler aynı, kardeş gibiler. hatta ikiz. son kısımlar biraz daha toparladılar ama ne bileyim işte yeterli değil.

.hele şu ezik çocuk, diğerleri onunla dalga geçer, farklılık muhabbetleri birebir oynanmışından yapmışlar. biraz fazladan bir şeyler katsalar olmayacakmış sanki. filmin sonuna kadar aynı muhabbet döndü nerdeyse.

.çok hoş olmuş denen bir tek karakteri de olmaması cabası diyelim. her birine uyuz oldum nerdeyse. tripten kırmışlar geçirmişler. bu şekil animasyon bayağı meşekkatli iş diye biliyorum. o yüzden daha kötü bir şey demeyeyim hehe.

--- spoiler ---