3 Mayıs 2013

The Last Stand


filmi beğenmedim, bir iki takip sahnesi haricinde de pek bir keyif veren yeri olmadı. oyunculuklar çok feci geldi bana, en iyi oyuncusu jackass elemanı idi desem yeridir. o derece yani, müzikler vasat idi. son sahnedeki yeşil ekranımsı işler de hoş değil idi. tamam aksiyon filmi ama ne bileyim, göze soka soka aksiyon da olmaz işte.

--- spoiler ---

.mesela süper arabanın teki itfaiye şeysinin oraya park ediyor, ta o zamandan anlıyoruz ki ekşına dahil olacak. çılgın silahlar var, yine aynı mevzu. hop büyük silah yere düşüyor. belli ki biri alacak... nerdeyse baştan sona böyleydi sanki, constantinedeki şeytan abimiz fena değildi aslında biraz. o da onun standart kötü hali işte...

.yaşlanmış arnold amca için izlenir mi sadece bilemedim. yaşlılık geyiğini de çok iyi yapamadılar. Expendables 2'deki bu geyikler çok daha tatlı ve yerinde idi. bunda geyikleri bile tatlı olmamış, baymışlar.

.kısa özetle şöyle; görmüş geçirmiş yaşlı şerifimiz küçük bir kasabada takılmaktadır. uyuşturucu kartelin başı da meksika sınırından kaçmak istemektedir. bu küçük kasabamız da tam sınırda vadinin diğer tarafında bulunmaktadır dolayısıyla portatif bir köprü ile sınırın geçilmesi için çok uygun bir yerdir. işler kızışır, beceriksiz fbi'ler defalarca ellerinden kaçırır ama arnold amca ve ekibi bunları durdurur.

.meksikalı göçmenlere laf çakmasından da hoşlanmadım bu arada. üstüme iyilik sağlık banane belki ama salak saçma iş olmuş işte. Genesis Rodriguez'i şöyle etraflıca görsek bile daha iyi hisler ile ayrılırdım o derece.

--- spoiler ---