8 Şubat 2013

It Might Get Loud


son yarım saatini sardırdım arkadaş. elektro gitar üzerine bir belgesel diyor başlangıçta, tanıtımda da nerdeymiş elektro gitar onu pek göremedim. tatmin etmedi beni, daha çok üç gitaristin şusu busu belgeseli olmuş. üçünü de pek merak etmediğimden hatta Jimmy Page haricinde pek de ehemmiyetli gelmediklerinden iyice içimi kıydı geçirdi. bilgi desen zaten pek bir şey yok. otursunlar güzel bir şeyler çalsınlar desen ona gelene kadar kurbağanın gözü patladı, sardırıp dinledim, öyle ahım şahım bir şeyler de çalmadılar. neyse bana hitap etmedi demek yapacak bir şey yok.

--- spoiler ---

.Jack White adlı şapkasız çıkmayan muhterem pek bir itici geldi, çok fazla dinlemişliğim yoktur zaten kendisini amma velakin gitar çalmak istememiş, tiksinmiş gitardan falan. herkes gitar çalıyor diye bir numarası yok diye görmüş, kafaya bak arkadaş. ha bir sürü şey çalıyor da ondan mı bu havalarda yoksa nedir çözemedim.

.geçtik bu zatı the edge adlı muhterem. isme gel zaten hehe neyse vakti zamanında pop çalmak istememişler, blues falan burun kıvırmışlar da bilader şimdi yaptığın müzik nedir diye sormazlar mı adama? u2 dedin mi popüler müzik değil midir? hehe neyse tamam tür ile alakalı ama sonuca bakmak lazım.

.ayrıca efektlere pek meraklı bir zat imiş, efektsiz çaldığı riff'i gösteriyor bak diyor bir numara yok falan... insan utanır dedim içimden ya neyse helali hoş olsun. ne diyelim.

.Jimmy Page en yaşlıları idi ama pek oturaklı bir tip gibi gelmedi, çalışından da bir lezzet alamadım. muhabbetleri zaten bir işe yaramadı. ne bileyim elektro gitar üzerine belgesel de sonra böyle bir şey yap, yazık olmuş.

--- spoiler ---