19 Mart 2013

Mile Zero


finali biraz daha güzelce olsa izlenebilir diyecektim ama yok olmamış. esas adam pek içli oynamış ama orası ayrı bir hava katmış, ötesi berisi yok bu kadar. sorunlu bir evlilik, evlat sevgisi gibi genel konuları var. hafiften takıntılı bir karakter aynı zamanda ve olaylar gelişir. ha niye izledim bunu, yokluktan tabi, otobüse güzel film koymamışlar. içlerinden bunu seçtim.

--- spoiler ---

.oğlunu çok seven bir baba karakterimiz var ama evliliği pek iyi gitmiyor ve ayrılıyorlar. okul çıkışı oğlunu kandırarak arabaya alıp yola koyulması ile başlıyor film. sonra flaşbekler ilen devam ediyor ve olayları az biraz anlıyoruz.

.pedofili kısmı acayip geldi, bir iki giriş yapıyorlar sonra çektiği gizli kamera kaydını karısına gösteriyor ve adam sırf takıntı yapmış, karısı da hemen ordaymış. pedofili falan değilmiş ya, insan üzülüyor sanki öbür türlüsü daha iyimiş gibi.

.neyse baya kasmaya başlıyor bu atraksiyonlar haricinde, bir şey olduğu yok. zaten hareket beklemek de pek yanlış ama hani bir sonuca bağlasın diyor insan, yok bir sonucu yolda bitiriyorlar filmi. hani babası üzüldüğünde oğul yanına gelince ve arabada devam edince ben senin yanındayım mı demek istemiş? 

.muhtemelen öyle ama hafiften bir devamlılık hatası olabilir burada, araba camını kırmışlar idi ve bir sahne sonra, aynı araba aynı cam yerinde devam ediyorlar gibi. ha çözünürlük elim kadar olduğu için pek seçemedim ama ne rüzgar vardı ne başka bir etki, cam var gibiydi yani...

--- spoiler ---