4 Ocak 2015

Life After Beth


film kötü, türden izliyorum diye izledim ama bir iki yerde minik bir gülümsetme haricinde hiç bir komikliği yoktu, nerdeyse drama gibi bir şeydi benim için o derece somurtarak izledim. hikayenin başı sonu yok, geyikler de bu yüzden de çok anlamsız. absürt komedi için de pek dişe dokunur bir şey yaptıklarını söyleyemem. normal saçmalamışlar yani, türü için bile pek izlenmez bence. ben ettim siz etmeyin. hele hele zombi makyajları falan şaka gibiydi zaten. çitayı çok yükseltiler bu konuda, boşa çekmişler filmi.

--- spoiler ---

.beth adlı sevgili kızcağızın ölümü ile başlıyor film. yürüyüş yaparken yılan sokmuş ve ölmüş. sevgilisi yaslarda, kızın babası ile muhabbet falan ediyorlar. derken bunun telefonlarına çıkmıyorlar, kapıyı açmıyorlar. eleman şüpheleniyor ve evi gözetlerken kız görüyor.

.ölmemiş de bundan kaçmış zannediyor, derken ölü olduğu anlaşılıyor. derken kokmaya başlıyor ve normal zombi kıvamına geliyor ve işler karışıyor. kızı öldürüyor ve film bitiyor. arada zombi istilasi dünyanın kurtarılması falan gibi geyikleri de yapmışlar.

.kızın tripler komik gelmedi hiç, zombi olduktan sonra aniden parlamalar falan ne mantığı varsa artık öyle yapalım demişler. ilk normal insan sonra sinirli insan sonra insan eti yiyen zombi tarzına geçmişler.

.hafif jazz müziği ile sakinleşiyorlar, bunun da bir manası yok ama absürt komedi için en makulü buydu. bunu da devamlı kullanarak gürültü yaptılar, tamam müziği açmaları komik falan ilkin de devamlı hafif jazz duymaya başladık, kıstım sesi o noktadan sonra.

.abi karakterinin headshot yapması fena değildi ama çok kasmış kendini komik olacağım diye, ciddi komiklik, tartışmalı komiklik gibi bir şey herhalde. o yüzden rahatça gülemedik, kasıldık kendisini görünce.

.hikaye olarak bir şey olmadığından başka bir şey de diyemiyorum. nerden geldiği belli olmadı, sonunda da nasıl bittiği belli olmadı. zombiler bitti bunlar kurtuldu, yeni kız buldu ve film bitti.

--- spoiler ---