9 Eylül 2012

Bug


film bittikten sonra kaşıntım artmadı desem yalan olur. etkileyici bir film aslında. karakterlere kaptırınca daha bir etkileniyor insan. zaten fazla temel karakteri yok, iki kişi arasında ve bir odada geçiyor denebilir. esas oğlan tam oynadığı karakterin tipi olmuş. görüntüler ve kurgu da güzel, çok fazla bir müzik duymadım ya da dikkat çekici değildi herhalde. her türlü izlenir yani, sadece gecenin bir vakti can sıkıntısı yüzünden iyi gelmedi yani...

--- spoiler ---

.filmin süper olması için biraz olsun adamın haklı çıkması iyi olabilirdi sanki ama tabi bu da beklenilir ya da temenni edilir bir durum olduğu için o kadar da ters köşe olmazdı herhalde. sonunda kendilerini yakmalarıyla zaten süper oldu aslında, o kadarını da beklemiyordum.

.en eksik yanı kadının nasıl bu kadar sorgusuz sualsiz kendini bıraktığı, hadi adam hasta da kadın da mı hasta o nasıl iştir onu anlamadım. tabi yalnızlık çekiyorum demesi, eski kocasının baskı yapması, korkutması falan etkili olmuştur ama o kadar mı canım. yok artık daha neler.

.milyon tane serpiştirilmiş laf, dünya düzeninden papalığa, teknolojiden ota boka takip edilemeyecek kadar çok bir sürü durum oldu. arada geçişlerde ev gerçekten sallanıyor gibi gösterdiler ama bunlar öyle görüyordu anlaşılan ama nasıl ikisi de aynı halüsünasyonu görür o garip.

.doktorun dialogları da süperdi aslında, tam işin ehli adam halledecek derken adamı şişledi. bak içinden makina çıkacak, bu kanlar da sentetik diyor ağzına alıyor falan. çılgınlar hakkaten, sonunda da benzin döküp hakkın rahmetine kavuşuyorlar, tüm gizemi çözüp hem de öyle boş beleş şekilde değil.

--- spoiler ---