25 Nisan 2013

Silver Linings Playbook


hoş film ama bu tarz filmler sinirime dokunuyor benim. hayat böyle mi işliyor arkadaş? değil tabi... ha tam pespembe bir şey yok belki tamam ama yine de normal hayatın akışına aykırı tonla durum var filmde. bunun haricinde oyunculuklara laf edemeyiz tabi, bir ara müziklerde düş sokağı sakinlerinin yabancı versiyonunu duydum o enteresan geldi. ha bir de komedi yazmışlar türüne, öyle kahkaha attıran bir yeri yok. arada gülümsetiyor o kadar.

--- spoiler ---

.normal hayatın akışında bir erkek öyle bir kız, ışıklar kapanana kadar bana çakabilirsin demesine kayıtsız kalabilir mi? hehe aşkın gücüymüş de evliliğine bağlıymış da falanmış filanmış. böyle bir tane gerçek hikaye olsun ben de küçük parnağımı keserim :-)

.normal hayatın akışında aldatılmış taraf mı alttan alır? adamı öldürmüş mü? hayır sadece dövmüş. hak etmiş mi? etmiş. kadını hala sevse bile insan alttan alır mı arkadaş. nedir yani? böyle gavatlık olur mu? sevgi bu mudur? en azından türkiyede olmaz hehe neyse, hiç bir türlü olmaz ama olmuş olması ilginçtir ve izletir. bunu yapmışlar.

.nasıl ki yok ben bunalımdayım diye önüne geçene verecek kadın da normal hayatta milyonda bir ise filmde başrol oynar. üstüne bunu nasıl bir karakter ile destekletelim, psikolojik rahatsızlık geçiren sevgi dolu bir adam koysak çok iyi tarzında bir birliktelik yapalım demişler... ilgi çekici olmuş mu? olmuş... duygulandırıyor mu? evet duygulandırıyor ama yalan arkadaş bunlar yalan...

.hayat böyle mi ilerliyor? mutlu sonla mı bitiyor en azından? bu kadar tantanaya yine karısına dönse yine yok artık şaşırtıcı son derdim. o da çok saçma olurdu ya yine de bu şekil göstere göstere mutlu son ile bitmez idi.

.karşıyım işte böyle şeylere. hayatın dramından, dramatik bir film ve dramatikliğe de mutlu son ile yalandan sevindirmeler falan. sevindirmeyin a..., üzün de gebertin üzüntüden öylesi daha iyi.

--- spoiler ---