31 Aralık 2013

Serbuan maut


evet sonunda izledim ama başıma bir şey gelmeyecek ise o kadar beğenmedim maalesef. bıçak ve jop ile takıldığı sahneler çok iyidi. gerisi devamlı tekrar ediyor gibiydi. senaryosundan hiç bir şey anlamadım desem yalan olmaz. aksiyon filminden ne bekliyorsun denebilir ama ne diyeyim bu kadar hengamenin neden olduğunu insan anlamak istiyor ve işin kötüsü sonunda da aynı şekil hiç bir şey olmadan film bitiyor. ben anlayamadım da bok attıysam özür diliyorum endonezyalı kardeşlerimizden.

--- spoiler ---

.kardeşini kurtarmaya içeri giriyor ama kardeşi onunla gelmiyor. beni o dünyada koruyamazsın falan diyor. iyi güzel de neden polis ekipleri ile giriyor? kardeşi orada esir değil yönetici anasını satayım. bir şekilde içeriye girip irtibat kurabilir idi. bu eleman çaylak bir de hadi diyelim yüksek rütbeli polis, yine de girebilirdi içeri.

.benzer şekilde o kadar katlı binada kameraların kör noktasını düşünmeden kardeşini kapıdan kapmalar, ortalıkla milyon tane silah olduğu halde çıplak elle dövüşmeler. ha yanlış anlaşılmasın ninja filmi olsa lan tamam derim onların olayı bu da. bunlar polis, kap bir silah bırakma. çatır çatır indir arkadaş. en azından jop ve bıçağı bırakma. dövüştükten sonra kap yerden hemen.

.minyon, cep herkülü eleman silahları sevmiyor bak ona saygım sonsuz derken adam iki kardeşe karşı tek dövüşüyor. neden kardeşi bıraktı mesela anlamadım. teke tek dövüşüp elemanı yense çok daha tatlı olurdu ama yenemeyecekmiş. hakkaten cep herkülüymüş. ikisi birlikte zor yeniyor. ki bu da filmdeki en iyi dövüşçünün esas elemanımız olmadığı burukluğu yaşatıyor insana.

.anlayamadığımız yerler tükenmiyor. bu yaşlı eleman neciymiş anlamadım. kirli polisler bunu ölsün diye buraya yollamışlar. önden de eğer haber vermişler. e o halde alarm meselesinde çocuğun basmasından sonra niye başladı işler? baştan bunları tuzağa çekip halletselermiş ya. o kadar psikopat takılıp da iki saniyede yakalanan esas baştaki eleman da lezzet vermedi. cep herkülü bundan daha iyidi kesin.

.kirli polislere dair kanıtları alıp çıkmış oldular. şehri temizlemek dedikleri bu desen, mafya yine o binada olmasa bile bir şekilde hayatta olacak ve sonuç yine elde var sıfır olarak film bitti işte. 

.dediğim gibi hani kardeş kurtarma filmiymiş lan bu desem de izlesem, kardeş kurtulmadı. mafya temizleme filmiymiş desem, mafya temizlenmedi. yarım yamalak bir şey kaldı öyle. esas oğlan da en iyi dövüşçümüz olmalıydı...

.giriş kısmında da ehl-i sünnet vel cemaat şekilli bir namaz kılınma sahnemiz de mevcut idi. tabi hristiyanlar propagandasını yaparken müslümanlar yapmasın mı? yapsın tabi.

--- spoiler ---