14 Ekim 2012

The Expendables 2


avshd sunumunun seslerinde problem var, bu sunumu indirmeyin derim. akordu bozuk, ses zamanları ile oynamışlar herhalde (1080p indirmiştim). en çok chuck norris'e şaşırdım adam 72 yaşında imiş. suratları ile oynamışlar gibi bilmiyorum bir garip hepsi ama süperler tabi. böyle kadro olmaz olsun. nasıl toparlamışlar ise, dinazorların aksiyonu gibi olmuş. yeni aksiyonculara mirasları gibi ne bileyim. senaryo falan pek bir numarası yok ama dialoglar hoş, yer yer kopartıyor. öyle işte, her türlü izlenir. ilkini de sevmiştim bu çok daha iyi.

--- spoiler ---

.pek bir konu yok aslında. kötüler var iyiler var. kötüler iyilerden bir adam öldürür ve intikam alırlar. arada nükleer işler, köy insanlarını kurtarmaca falan da var falan filan o kadar.

.giriş kısmındaki aksiyon ve senkronize saldırı olayları süper geldi. keşke hiç intikama falan uğraşmasalarmış da girdikleri yerleri dağıtsalarmış böyle organize halde. izlenirmiş yani her türlü. zaten intikam alındı da ne oldu yani çok mu iyi oldu.

.herkesler yaşlanmış, bizler de yaşlanmışız. arada kendilerine laf sokmacalar. rambolara göndermeler. acayip acayip laflar falan baya iyidi. senaryosuz film için uğraştıkları alan olmuş herhalde bu. bundan gayrısı zaten standart yani yapacak bir şey yok zaten bu konuda.

.ha bu arada eğer üçüncüsü çekilirse bu kadrodan bir çok kişinin ömrü yetmeyebilir. animasyonunu falan mı yapacaklar ne yapacaklar bu gidişle anlamadım ama acayip yani. 

--- spoiler ---