2 Eylül 2013

Kiss of the Damned


film berbat, bu kadar amatör film de izlemediydim sanırım. vampir hikayesinin canını okumuşlar. zaten romantik vampir hikayesi kasıntı bir de tipler çok kasıntı idi. heroes'deki eleman tanıdık geldiydi, baktım o yüzden ama pişman olduk. karılar çok fena, nasıl aksanlı bir dilse artık insanı tiksindiriyor. sevişme sahneleri için bile izlenmez. sara sara izledim, senaryo da götüm gibi malesef, müzikler de hafif kıpırtı var gibi ama inanılmaz amatör duyuluyor onlar da... olan bir yeri yok yani.

--- spoiler ---

.vampir kızımız var, bir de senarist oğlan var. bunlar kapılıyorlar birbirlerine, kendini yatağa bağlıyor kızımız vampir olduğunu göstermek için hehe, olaya gel. sonra tabi durur mu bizim delikanlı, yer misin yemez misin dalıyor ve elemanı vampir yapıyor kız.

.bir de kötü kız kardeş var, insan tüketiyor. diğerleri iyi vampir hayvan tüketiyor. vejeteryan vampirlik gibi bir kurum herhalde bu. milyon kere yapıldı zaten de bok gibi yapmışlar. ulan gram inandırıcılığı yok zaten de neyse işte. 

.kötü kız kardeş kendine kalacak yer arıyor, geliyor esas kızın yanına. oğlanla takılacakları belli zaten en başından. bir banyo sahnesiyle bunu da geçtikten sonra şudur budur, vampir yöneticisi tarzında kadına hafiften oyun oynayarak insan ile beslenmesini sağlıyor. dönüşte kaza yapıyor ve güneşte kavruluyor.

.hizmetçileri bunu görüyor ve yardım etmiyor. yakıyor bir sigara, kötüler ölüyor. iyilerin arası biraz limone olsa da başka yerlere gidiyor ve sonsuza kadar mutlu yaşıyorlar a...

--- spoiler ---