7 Ağustos 2016

The Huntsman: Winter's War


baya baya kötü yahu. devam filmi diye de izledim ama pek bir keyif almadım. filmi üç dört seferde ancak bitirebildim. konu resmen yok, standart muhabbetler, salak saçma espiri yapmaya çalışmalarla iyice beter olmuş. efektler falan da bir yere kadar, ne bileyim olmayınca olmuyor işte. efekt için izlenecek bir tarafı yok. esas kadınları özel seçmişler herhalde ama yine de olmamış. müzikleri de aynı şekilde standart orkestra şeklinde ilerletelim demişler, iyice sıvazlamışlar sağolsunlar. ben ettim siz etmeyiniz.

--- spoiler ---

.bu masal diyarlarının hikayelerinin de boku çıktı. kötü kraliçe ve buz kraliçesi hikayesini bir de böyle yapalım demişler. normalde buz kraliçesi öyle kötü biri olmamalıydı. en azından dizilerden öyle hatırlamıyorduk ama bunu kötü kraliçe kötü yapmış. çocuğunu öldürmüş, aynaya sormuş. var mı benden güzeli diye? o da yeni doğan kızı demiş.

.ülen bu hikaye zaten pamuk prenses için geçerli değil miydi? aynı hikayeyi döndürmüşler buz kraliçesinin kızını öldürmeye koymuşlar. sonra kötü kraliçe aynaya kaçmış da aynadan tekrar birleşmişler de kardeşler birbirine düşmüş de böyle salak saçma bir şeyler yapalım demişler. beter olmuş.

.yetmezmiş gibi thor rolü ile sevdiğimiz eleman, sıçmış sıvamış. şakaları komiklikleri karın ağrısı gibi. komedili ingiliz filmlerinden tanıdığımız tipler cüce rolünde, onların da komiklikerine sıçayım dedim.

.cüce aksi kadın belki biraz komikti, gerisi bokum gibiydi işte. macerası da ayna peşinde koşturmak diyorsun. pat diye goblinler diyarında aynayı buluyorlar ama işte kadın bunları kandırmışmış. buz kraliçesine hizmet ediyormuş.

.vakti zamanında aralarında aşk olduğunu görüp bir sürü oyun oynamış. kendi sevemediği için diğerlerinin de sevmesini yasaklamış. buzdan duvar örerek, birbirlerini terk etmelerini sağlamış. öldürmekten daha zorunu yapmak istemiş herhalde ama çocuklarım dediği askerlerini de bir miktar seviyormuş herhalde. o da bunun çelişkisi.

.aynayı bulup getirip, dünyalara hükmetmeye çalışırken, içinden ablası çıkıyor ve her şeyleri bok ediyor. pamuk prenses de sonsuza kadar hükmediyor. böyle de saçma bir yere vardı diyelim. neyse çok bile bahsettim. gereksizdi işte. devamı çıksa da izlenmez artık.

--- spoiler ---