27 Mart 2014

Bates Motel s02e04:

Check-Out

--- spoiler ---

.işler pek garip bir hal aldı. norman'ın babası değil de dylan'ın babası imiş. zaten geçen bölüm bu konuda pek bir feveran ettiydim. çevirmen hatası mıymış? önceki bölümü silmesem konuşmaları dinlemek isterdim, sanki sadece "he" diyor idi. çevirmen de bunu norman diye mi yaptıydı? öyle bir şeydi sanki. neyse şimdi meseleler yerli yerine oturdu.

.oturdu oturmasına da tabi pek karışık, pek bunalım, pek göz yaşlı bir hal aldı. dylan'ın psikolojisi bozuldu. ağır laflar etti annesine ve evi terk etti. bir zamandır taşınacağım falan diyordu da şimdi bu şekil gitmek nasip oldu. özünde iyi eleman ya bundan sonra sapıtır mı bilmiyorum.

.norman da olaylardan etkilendi tabi, asıl karakterimizin sıkıntısını görmüş olduk. annesi yerine koymuş kendini, kendini anası sanıp konuşmalar falan ciddi rahatsızlığı olduğunu gösteriyor. o moda girince sandım ki harcayacak abiyi ama harcayamadı. dayak yediği ile kaldı, o fena oldu. önceki cinayetlerde de annesi moduna mı giriyordu yoksa her seferinde farklı bir şey mi oluyordu? bunları da görsek iyi olur aslında.

.sevgili emma'mız torbacıylan işi pişirme muhabbetleri yaptı. gülümseten cinsten muhabbetler idi. dizi içinde iç ferahlatan bölümler gibi. tatlı bir aşk hikayesi mi izletecekler? yoksa bu torbacı eleman kötü mü çıkacak? bekleyip göreceğiz.

.sarı saçlı çete liderimiz, şerif ile aşık atıyor. oradan da kan revan olacak herhalde. fazla yaşatmazlar bu manyak adamı diye düşünüyorum. zaten kasaba kafayı yemiş bir de bu çıktı başımıza.

.bölümün sonunda norman mavi ekran verik şekilde bir yerlerde dururken, kolundaki cody'nin numarasından kendisine ulaşılır ve norman'ı arabaya bindirir. ulan bu eleman bu haldeyken adam keser, cody'i kesmese bari diye düşündüm ama belki önceki halleri hatırlamıyordur sadece ve son hal sadece sonucudur. hem adam öldürme için nedeni olması gerekiyor. durduk yere sevdiği birine zarar vermez herhalde.

--- spoiler ---