22 Aralık 2014

Akame ga Kill! s01e24:

Akame ga kiru!

--- spoiler ---

.seri bitti demişler ama son müziklerden sonra bir bölüm daha geldi, akame öldürmeye devam edeceğim dedi tatlı bir şekilde. devam ettirseler iyi olur. bittiyse de herhalde sonunda saçmalamayan az sayıdaki animelerden oldu kendisi. finali beğendim, hüzünlü tatlı. kaybetmeli, kazanmalı, her şeyin bir arada olduğu bir final oldu.

.akame ölmemeliydi, ölmedi. güzel de yaptılar bunu. esdeath fena hatundu tabi, onu yenmesi kolay olmayacak idi. zaten bölümün büyük kısmı buna gitti. dövüş çizimleri harikaydı. müzik de aynen öyleydi. adamlar uğraşmış, iki tatlı hatun da süper dövüşünce izleme de yanında yat gibi oldu.

.sonunda zamanı durdurma olayını çözmüş bizim hatun, bir an ölecek sandım korktum. neyse ki görüntüsüymüş sadece. esdeath'i kandırdıktan sonra öldürdü ve olay halloldu. esdeath de ölüm anında tatsumi'ye koştu gitti sarıldı. kendini dondurup kristalize etti. göğe karıştılar hep birlikte. pek romantik bir ölümdü.

.aslan kızımız başbakanın ağzını burnunu kırdı. bu yolda öldü kendisi ama o da güzel oldu. başbakanda gizli silah varmış, onu kullandı. sonra carcörü boşalttı karnına ama ölmeden önce işini bitirdi, vedalaştı ve bir köşede öldü gitti. vahşi bir hayvan gibi diyelim ama asil olarak yani.

.devrim tamamlandı, yönetim el değişti. imparator'un kelleyi vurdular. akış gayet iyi idi. artık kan dökülmeyecek dendi. tatsumi'nin memlekete para yollandı. herkesler mutlu oldu diyebiliriz ama tabi bir sürü şehit verilmiş oldu.

.akame de süreç sonunda tekrar kaçaklardan oldu. tüm suçu üstüme yıkabilirsiniz derken aslında devrim ordusuna yardım etmiş olduklarını falan hiç gündeme getirmediler ama tek bildiği şey öldürmek olan hatunu öldürürken görmek isteriz. umarım devamı gelir, akame'nin hastası oldum resmen. 

.özel gücü de iyimiş. kendine zarar verdi de ölecek sandım bir ara ama öyle bir şey olmadı. çok eskiden kılınç temizlerken bunun çok zor olduğu, zehirli kılınç özelliği olan bir imparator silahının zorluklarından bahsediyordu ama gizli silahı oymuş. biraz unuttular bu muhabbeti belki ama yine de güzeldi gizli silahı. saygılar sunarak seri bittiyse veda ediyoruz kendisine, bitmediyse bunu saymadık diyoruz.

--- spoiler ---