16 Haziran 2014

Orphan Black s02e09:

Things Which Have Never Yet Been Done

--- spoiler ---

.bir kızı yakalamak için bu kadar hengame çok geldi bana aslında. kira'nın iyileştirme meselesi haricinde nesi var onu da açıklamadılar? rachel sadece kendi gibi mi yetiştirmek istiyor yani? üstelik kandırmaca meselesinde tamam kandırdılar bizleri iyi güzel de ne bileyim fazla geldi bana.

.en iyi karakter helana oldu, peder manyağına kadınlara yaptığını yaptı. neresine doktu da o kadar bağırttı adamı bilmiyorum ama her şeyleri yakıp ortadan kayboldu. embriyolarını da aldı gitti. o kadar bebeği ne yapacak acaba? çılgın kadın ne yapacağı belli olmaz ama sarah'a gideceğiz bariz.

.cosima meselesi için yapıldı her şey sanki ama pek de bir yere gitmeyecek gibi. kızdan kemik iliği alındı, düzeldi düzelmedi derken aslında adam da kodları çözüyordu diğer taraftan. tıbbi süreci pek de açıklayarak gittiklerini söyleyemem. kasten bunları kısır yapmışlarsa şimdi niye düzeltmek istiyorlar. böyle yapalım derken mi hasta etmişler yanlışlıkla, şimdi düzeltmeye çalışıyor iyi güzel de nedir yani? başarılı olsalar ne olacak? insan klonlamak bu kadar mı zormuş? aynı tipten yaptıkları için mi çok acayip olmuş? bunlar hakkında malumatım yoktur.

.alison ve kocası da değişik oldular iyice. iyi ki bir ölüyü gömdüler hemen terbiyesizleştiler falan. yine de işlerin onlar açısından iyi gitmesine sevindim diyebilirim. bakalım o hikaye orada biter aslında.

--- spoiler ---