27 Mayıs 2014

Orphan Black s02e06:

To Hound Nature in Her Wanderings

--- spoiler ---

.konuları anladığımı söyleyemem. öncelikle yeni gelen genci arkadaş neyi buldu da cosima'dan saklamasını istedi? orayı iki kez izledim ama anlamadım neyden bahsettiğini... kimin kızından bahsetti? 

.bu arayıp buldukları adam da neyin nesi miş. vakti zamanında insan klonlama yapmış iyi güzel ama rachel yavrucakları imiş de leekie asıl kötüymüş. anasını öldüren oymuş. labrotuvarı o kundaklamış herhalde. neoevrimci abiler en kötülermiş herhalde bu durumda.

.ayrıca prolethean'cılar da kendi bebeklerini yeniden yapıyor. sorunsuz bebek yapacaklar herhalde de klonun bebeğinin nesi özel onu da açıklamadılar hala. helena'yı kandırdılar ama geri aldılar. sarah ile takılması güzeldi aslında gitmese iyidi.

.bayan s'nin durumunu da anlamıyorum. her taşın altından çıkıyor şimdi pole ile iş birliği yapma niyetinde. kendimi bu işin içinde buldum diyor ama herkeslerden haberi var. gizem çözümleri biraz fazla karışık sanki ya da benim kafa müsait değildi belki.

--- spoiler ---